FAQ

  1. Czy warto korzystać z pomocy prawnika?

    Jest to pytanie, które słyszy się w dobie Internetu niezwykle często. Łatwy dostęp do informacji w sieci oraz wgląd w akty prawne sprawia, że wiele osób jest przekonanych o tym, że doskonale poradzą sobie same. Z pomocy prawnika korzystają tylko w sytuacjach kryzysowych, gdy na szali ważą się już duże pieniądze czy dotkliwe konsekwencje. Pomoc prawna świadczona przez kancelarię z Poznania jest ogólnodostępna, dlatego zapraszamy do korzystania z niej jak najwcześniej, aby uniknąć problemów w przyszłości.

  2. Jak pozyskać u was poradę prawną?

    Na stronie głównej przygotowaliśmy dla Państwa specjalny formularz kontaktowy. Należy w nim opisać swój problem oraz załączyć dodatkowe dokumenty, o ile się je posiada. Im dokładniej Państwo opiszą sprawę, tym rzetelniejsze będą nasze porady prawne online oraz cena ich przygotowania. W odpowiedzi na formularz wyślemy do Państwa wiadomość informującą o warunkach współpracy. Jeżeli będą one Państwu odpowiadać, prosimy o dokonanie płatności, a wówczas nadeślemy kompleksową odpowiedź.

  3. Ile kosztują porady prawne online?

    Nasze porady prawne przez Internet są zawsze indywidualnie wyceniane. Od rodzaju sprawy, jej skomplikowania czy terminu wykonania zlecenia zależy koszt naszej usługi. Oferujemy nasze wsparcie już od 49 złotych brutto.

  4. Jak długo będę czekać na odpowiedź prawnika?

    Odpowiedź na pytanie otrzymacie Państwo w terminie 24 godzin od zaksięgowania wpłaty. W sprawach bardziej skomplikowanych termin ten może ulec nieznacznemu wydłużeniu o czym zostaniecie Państwo poinformowani.

  5. Gdzie i w jakiej formie mogę znaleźć odpowiedź na moje pytanie?

    Nasze porady prawne udzielane są przez Internet, wobec czego otrzymujecie Państwo odpowiedź w formie elektronicznej. Najczęściej jest ona wysyłana na adres e-mail podawany przy wypełnieniu formularzu kontaktowego lub umieszczana na Państwa koncie w naszym serwisie.

  6. Co w sytuacji, gdy nie uzyskam odpowiedzi na na moje pytanie?

    W ramach tej samej kwoty naszego wynagrodzenia macie Państwo możliwość zadawania niezliczonej ilości pytań dodatkowych aż do momentu uzyskania dla Państwa satysfakcjonującej odpowiedzi.

  7. Czy przekazywane przeze mnie informacje są bezpieczne?

    Dbamy o bezpieczeństwo danych każdego klienta, dlatego nasze porady prawne są w pełni anonimowe. Na naszej stronie nie są umieszczane Państwa zapytania, nie publikujemy również naszych odpowiedzi. Przygotowane przez nas porady będą dostępne w panelu klienta po uiszczeniu ustalonej należności.

  8. Co należy dostarczyć podczas składania pytania?

    Wypełniając formularz kontaktowy mogą Państwo dołączyć wszystkie związane ze sprawą dokumenty, które pozwolą nam opracować dokładniejszą odpowiedź na pytanie. Jeżeli konieczne będzie zawarcie dodatkowych informacji, prawnik zajmujący się sprawą poinformuje Państwa w takiej sytuacji.

  9. Czy państwa kancelaria wystawia faktury VAT?

    Oczywiście na Państwa prosbę wystawiamy faktury VAT.

  10. Czy zajmujecie się jedynie udzielaniem porad prawnych przez internet?

    Poza poradami prawnymi online, zajmujemy się także przygotowaniem pism procesowych, pozwów, wniosków oraz innych dokumentów na życzenie klienta. Poza tym udzielamy informacji odnośnie ich prawidłowego złożenia w odpowiednich organach. Mimo, iż naszą specjalnością są porady prawne, to prowadzimy kancelarię w Poznaniu, a także jej filię w Kościanie i Lesznie.

  11. Jaki jest zakres waszych usług?

    Posiadamy szeroką wiedzę z zakresu wielu dziedzin prawa, począwszy od administracyjnego, handlowego, podatkowego, aż po karne, rodzinne, cywilne, spadkowe oraz inne. Udzielamy informacji na temat zachowania podczas postępowania sądowego czy jego dokładnego przebiegu. Zawsze staramy się odpowiedzieć na wszystkie Państwa pytania, jednocześnie dbając o przejrzystość naszych porad.